Η διόρθωση σφαλμάτων περιορίζεται σε γραφικά ή λογιστικά σφάλματα, καθώς επίσης και σε περιπτώσεις που το περιεχόμενο δεν αντιστοιχεί ακριβώς με αυτό που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ιδιαίτερα όταν οι αποστελλόμενες προς δημοσίευση περιλήψεις, εκ παραδρομής της υπηρεσίας, δεν αντιστοιχούν επακριβώς με τις εκδοθείσες.

Σφάλματα Εγγράφων

Παρακαλούμε να μη διαβιβάζονται για δημοσίευση ορθές επαναλήψεις εγγράφων.

Πριν τη δημοσίευση

Αν το κείμενο δεν έχει δημοσιευθεί και είναι στη διαδικασία της δημοσίευσης οι επισπεύδουσες υπηρεσίες είναι δυνατό να ανακαλέσουν το δημοσίευμα σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 3469/2006 (Α’ 131). Ειδικότερα ο χρήστης:

α) εισαγάγει τον ΚΑΔ που έχει λάβει το έγγραφο από το Εθνικό Τυπογραφείο όταν υποβλήθηκε προς δημοσίευση.
β) επισυνάπτει το ανακλητικό έγγραφο, το οποίο φέρει υποχρεωτικά εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή και έγκυρη χρονοσήμανση.
Η Ανάκληση ΚΑΔ γίνεται μόνο μέσω της Διαδικτυακής Πύλης.

Μετά τη δημοσίευση

Στην περίπτωση που το κείμενο έχει ήδη δημοσιευθεί, γίνεται διόρθωση σφάλματος σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 4 και παρ. 5 του άρθρου 16 του ν. 3469/2006 (Α΄ 131). Αν το σφάλμα οφείλεται στις επισπεύδουσες υπηρεσίες γίνεται διόρθωση σφάλματος σύμφωνα με τα υποδείγματα και ακολουθείται η διαδικασία Υποβολής εγγράφου για δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. (εδώ). Αν το σφάλμα οφείλεται σε υπαιτιότητα των υπηρεσιών του Εθνικού Τυπογραφείου εισάγεται ο ΚΑΔ που έχει λάβει το έγγραφο από το Εθνικό Τυπογραφείο όταν υποβλήθηκε προς δημοσίευση και περιγράφεται το σφάλμα.

Εξυπηρέτηση κοινού

Ωράριο Λειτουργίας:
Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00 – 13:30

Τηλεφωνικό κέντρο:
210 5279000

Πωλήσεις – Συνδρομές:
210 5279178 έως 180

Μουσείο – Βιβλιοθήκη:
210 5279113, 210 5279153

espa

© Copyright Εθνικό Τυπογραφείο - Δ/νση Ζ Πληροφορικής . All Rights Reserved